Zarząd przykłada ogromną wagę do rozwoju pracowników, w myśl hasła, że pomyślność firmy zależy w dużej mierze od zespołu ludzi wspólnie budujących jej wartość. Inwestuje w zasoby ludzkie pozwalając urzeczywistniać indywidualne aspiracje pracowników.
Victoria S.A. jest cenionym pracodawcą w regionie. Spółka i firmy ściśle z nią związane odgrywają dużą rolę czynnika stabilizacji i bezpieczeństwa socjalnego dla większej części społeczeństwa regionu. Naszym pracownikom staramy się zapewnić optymalne warunki rozwoju zawodowego i osobistego.
Podstawowymi celami realizowanej polityki kadrowej jest:
- zapewnienie Spółce odpowiednio wykwalifikowanych specjalistów;
- efektywne i racjonalne wykorzystanie posiadanych zasobów ludzkich;
- dbałość o rozwój zawodowy kadry poprzez system karier, kształcenia i doskonalenia zawodowego;
- wzmacnianie bezpieczeństwa i ochrony pracy zatrudnionych;
- ciągłe podwyższanie poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy, dbałość o zdrowie pracowników, zapewnienie właściwego poziomu ochrony przed zagrożeniami oraz zapewnienie wysokiego poziomu technicznego;
- gwarancja świadczeń m.in.: dofinansowanie do wypoczynku, dodatkowe badania lekarskie oraz kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje, zapomogi bezzwrotne, paczki okolicznościowe dla dzieci pracowników, itp.